سه استراتژی برای افزایش قیمت ها

 سه استراتژی برای افزایش قیمت ها
 
 
سه استراتژی برای افزایش قیمت ها
  سه استراتژی برای افزایش قیمت ها

از هر 28 میلیون تجارت در آمریکا، 21 میلیونش ضرر می شود. چرا بیشتر مردم در بازا تجارت ورشکسته می شوند؟! دلیل تعدادی از شکست های مردم، پایین بودن قیمت هایشان است. آنها تولیدات خود را به قیمت بالایی نمی فروشند، بنابراین آنها در حاشیه فعالیت می کنند و نمی توانند تجارتشان را توسعه دهند.

من 25 سال هست که برای شرکت ها و حتی همه صنایع نشان می دهم که چگونه سودشان را از طریق بالا بردن قیمت ها افزایش دهند ولی صنایع مت خیلی رقابتی است. همه صنایع از بیمه گرفته تا صنایع سنگین برای افزایش سود رقابت می کنند.

تلاش برای رقابت یا ضربه زدن به دیگران یک روش انتحاری است، نه یک حرکت تجاری. تجارت شما نیاز به کمی حاشیه ی متفاوت برای توسعه و خدمات دهی به مشتری دارد.

هیچ شرکتی بدون اینکه چند نکته مهم را نداند نمی تواند قیمت هایش را افزایش دهد:

1- « فقط قیمتتان را افزایش دهید ». شما هیچ نیازی ندارید که برای افزایش قیمت دلیل یا توجیه بیاورید، فقط افزایش دهید. افزایش قیمت را امتحان کنید ببینید وضع چطور است. اگر از افزایش قیمت هراس دارید، تولیدات و خدماتتان را برای افزایش متوسط قیمت حراج ها دسته بندی کنید.

2-  « جادوی جایگزین ها » . انتخاب های متفاوت برای خریدار قیمت را ملموس می کند. وقتی قیمت یک تولید یا خدمتی را به خریدار نشان می دهید، همیشه یک جایگزین برای تولیدات یا خدمات خود پیشنهاد دهید تا بتوانید قیمت را منطقی نشان دهید. در هر پیشنهاد یک پیشنهاد با قسمت بالا و یک پیشنهاد با قیمت پایین ارائه دهید.

3- « لیست قیمت ها » . خدماتتان را در یک لیست از قیمت های بالا تا پایین سازماندهی کنید. مردم چیزهایی را که می بینند بیشتر از چیزهایی را که می شنوند، باور می کنند. این کار را در صنعت رقابتی اتومبیل انجام دادم. در هر ماشین 400 دلار افزایش سود داشت.

به نظر باور عموم، فروش تولیدات یا خدمات به پایین ترین قیمت به معنای وفاداری یا رضایتمندی مشتریان نیست. مشتری هایی که بیشترین دردسر را برای شما ایجاد می کنند، معمولا کمترین سود را می دهند.

این سه استراتژی چه در فروش تولیدات و خدمات، چه ملموس چه غیرملموس، چه تولیدات لوکس گرانبها یا یک چیز ارزان قیمت و گول زنک، در همه صنایع جواب می دهد.

ما برای چیزهایی که می خواهیم هزینه می کنیم. پس با قیمت خوب بفروش. همه تجربه های استثنائی با چیزهایی که شما پیشنهاد می دهید پیوند دارند. مردم همیشه برای چیزهایی که دوست دارند مشکلشان را حل کند، هزینه ی خوبی می کنند. هرگز از افزایش قیمت نهراسید!

 710.thumbnail

 

آقای گرانت کاردون Grant Cardon  کارشناس بین المللی فروش و تئوریسین بهترین فروش در نیویورک تایمز است. او سه شرکت را پایه گذاری کرده:

 Cardone Enterprises, Cardone Real Estate Holdings  و  Cardone Group.

 او تئوری های تجارت و فروش خود را در قالب 5 کتاب ارائه می دهد :

Sell to Survive; The Closers Survival Guide; If You’re Not First, You’re Last; The 10X Rule; and Sell or Be Sold.

/ 0 نظر / 17 بازدید