چه کسی به درد تولیدکنندگان رسیدگی می کند

باید تولید کننده باشی که درد تولید را بفهمید
درد تولید کننده را فقط تولید کننده می فهمد
مسوولان به گوش ؛
چه کسی به درد تولیدکنندگان رسیدگی می کند
به گزارش خبرنگار پلیمر و صنعت ، امیر منصور شیرازیان مدیرعامل شرکت تولیدی نایلون سپید در مورد معرفی شرکت تولیدی نایلون سپید گفت :
مدیریت شرکت تولیدی نایلون سپید ازسال 1343 افتخار حضور در صنعت پلاستیک کشور را دارد و هم اکنون نیز تحت برند معروف نایلون سپید خدمتگذار در این صنعت می باشد ، لذا در راستای خدمت رسانی و کمک به تحقق سلامت و بهداشت جامعه مفتخر است به عنوان یکی از نخستین پیشگامان در صنعت پلاستیک، در تولید نایلون ، نایلکس ، سلفون ، انواع سفره های بهداشتی یکبار مصرف ، انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه زباله ، فویل آلومینیومی و محافظ نگهدارنده مواد غذایی، چاپ و بسته بندی و همچنین بیش از 500 مدل محصول متنوع و کارآمد در خدمت مصرف کنندگان محترم باشد.
وی در ادامه افزود : با سابقه بیش از 35 ساله خود ، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ، ماشین آلات مطابق با تکنولوژی روز و همچنین اخذ نشان استاندارد کالا در ایران و گواهینامه های بین المللی و مجوز های مربوطه و ... که همگی در جهت این هدف بوده که شرکت تولیدی نایلون سپید با همت و تلاش کلیه نیروهای خود در واحدهای تولید و پخش و ... همواره سعی و تلاش نموده تا بتواند با تهیه محصولات مرغوب ، با کیفیت و با قیمت مناسب ، با نام مقدس ایران اسلامی ؛ تولیدات خود را جهت مصرف کننده محترم در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.
وی در خصوص مشکلات صنعت پلاستیک اظهار داشت : صنعت پلاستیک و پلیمر در یکی دوسال گذشته با مشکلات متعددی مخصوصا در زمینه مسائل اقتصادی مواجه بوده است بطوریکه هر لحظه با بحران های مختلفی روبرو بوده و با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم کرده است و به جرات می توان گفت به سختی توانسته ، سر و پا بایستد ولی با تمام این مشکلات خوشبختانه تولیدکنندگان واقعی سعی نموده اند حتی شده با سیلی صورت خود را سرخ کرده و آبرو داری نمایند و با بحران های موجود مقابله نمایند .
مشکلاتی که شاید برای بسیاری از مسوولان ما ملموس و قابل درک نباشد ، باید تولید کننده باشی که این دردها را درک کنی .
شیرازیان درباره مشکلات صنعت پلاستیک عنوان کرد :
1- رکود ، کاهش قدرت خرید ناشی از آن و عدم چرخش نقدینیگی در بازار
2- مشکلات تامین مواد اولیه و عدم توانایی خرید نقدی با توجه به رکود پیش گفت و کاهش نقدینگی
3- مشکلات عدیده به دلیل عدم ارائه تسهیلات توسط بانک ها با نرخ مناسب
4- هزینه های بالا جاری واحد های تولیدی شامل برق ، بیمه ، مالیات و سایرحامل های انرژی و ...
5- عدم وجود یک سازمان و یا اتحادیه مستقل در خصوص صنعت پلاستیک و وجود چندین نهاد ، انجمن و اتحادیه موازی و فاقد کارآیی بالا که همگی بگونه ای دچار خود درگیری هستند .
6- عدم نظارت بر تولیدکنندگان غیر قانونی و زیر پله ای ( تولیدکنندگانی مانند مجتمع تجریشی و ... ) که ضربات جبران ناپذیری بر صنعت پلاستیک و بازار داخلی و خارجی وارد کرده و به راحتی در حال تولید و فعالیت می باشند
7- اعطای مجوزهای تولیدی و فعالیت بدون نظارت کامل بر این واحد ها مخصوصا در مناطق ویژه اقتصادی و دریافت سهمیه های مواد اولیه ، بدون کوچکترین فعالیت تولیدی توسط این واحدها ، و فروش سهمیه های دریافتی در بازار آزاد که عملا رقابتی غیر عادلانه را به تولید کنندگان واقعی تحمیل می کند .
8- سرقت برندهای معتبر شرکت های معتبر تولیدی در بازار داخل و بازار کشورهای همسایه و تولید و فروش محصولات بی کیفیت با نام تجاری برندهای معتبر در بازار های داخلی و خارجی و تخریب نام و برند محصولات معتبر ایرانی
9- عدم تعریف استاندارد ملی به روز و کامل بر تولیدات محصولات پلاستیکی و مخصوصا فیلم های پلاستیکی
مدیر عامل نایلون سپید با اشاره به نمایشگاه ایران پلاست خاطر نشان کرد :
به جرات می توان گفت ایران پلاست مهمترین نمایشگاه بین المللی و فرا ملی صنعت پلاستیک می باشدو سایر نمایشگاه های برگزار شده در داخل اصولا امکان رقابت و حتی مقایسه با ایران پلاست را ندارند .
/ 0 نظر / 22 بازدید